Boxpakje pocket wafel sand
We hebben verschillende mooie en schattige boxpakjes die je nodig hebt voor je kleintjes!
We weten dat het lastig kan zijn om een boxpakje te vinden dat zowel comfortabel als stijlvol is, maar het is ons gelukt. Onze boxpakjes zijn gemaakt van zacht katoen dat we speciaal voor jouw kleintje hebben geproduceerd. Babystyling gebruikt enkel stoffen van hoge kwaliteit, zodat je er zeker van kunt zijn dat je kleintje zich prettig voelt in zijn nieuwe outfit.
Onze boxpakjes zijn er in verschillende kleuren en prints, zodat je precies de juiste kleur voor je baby kunt kiezen! We bieden ook bijpassende accessoires zoals mutsjes en sjaaltjes bij deze boxpakjes.
Product Name | Boxpakje pocket wafel sand |
---|---|
EAN | 8720807906863 |
Kleur | zand |
Model | Boxpakje |
Geslacht | Jongens |
Merk | babystyling |
Materiaal | Ecologisch tricot |
Wasvoorschrift | Wassen tot maximaal 30 graden | |
Niet in de droger | ||
Wasvoorschrift 'Knitted' producten | Wassen tot 30 graden | |
Niet in de droger | ||
Voor deze producten adviseren wij het product in een waszakje te wassen | ||
Het product is kwetsbaar voor bijvoorbeeld knopen en ritsen | ||
Bij het niet gebruiken van een waszakje kunnen wij geen garantie geven |
FAQ - Meest gestelde vragen
Welkom op Babystyling.nl. Hier vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Mocht je vraag of antwoord er niet bij staan, neem dan gerust contact met ons op. Ook dan helpen we je natuurlijk graag verder!
-
Q1: Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
A1: Besteld u voor 23:00 op werkdagen, wordt de bestelling dezelfde dag verzonden.
Bij grote drukte kan de levertijd langer zijn. Mocht dit het geval zijn maken wij hier een melding van op de ‘homepage’
-
Q2: Kan ik mijn reeds geplaatste bestelling nog wijzigen of annuleren?
A2: Dit is helaas niet mogelijk omdat ons magazijn intern bij Postnl is en vaak een order al binnen enkele minuten verwerkt is.
-
Q3: Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, is mijn order wel doorgekomen?
A3: Bedankt voor je bestelling! Helaas belanden mailtjes van orderbevestigingen en creditmemo’s nog weleens in je ongewenste mail/spambox. Had je daar al gekeken?
Wanneer de betaling is gelukt, kun je ervan uit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen en de order z.s.m. zult ontvangen m.u.v. zondag -en feestdagen. Indien je de bestelling hebt geplaatst met een account kunt je hierin de status van u bestelling bekijken.
Mocht dit niet het geval zijn, kun je natuurlijk altijd even contact opnemen via klantenservice@babystyling.nl. Dan kijken we het even voor je na! Het ordernummer kun je vinden bij de omschrijving op de bankafschrift en begint met ORD.
-
Q4: Wat betaal ik voor de verzending van mijn bestelling?
A4: Bestellingen vanaf €50 of hoger worden gratis bezorgd in Nederland! Voor België vanaf €75 of hoger voor gratis bezorging. De standaardverzendkosten zijn €3,95 voor bestelling in Nederland. In overige landen zijn de verzendkosten afhankelijk van jouw locatie.
-
Q5: Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?
A5: Wij maken het jou graag zo gemakkelijk mogelijk om een bestelling bij ons te voltooien. Je kunt bij Babystyling met verschillende betaalmethodes betalen. Je hebt de keuze uit o.a.: iDeal, Paypal Giropay, KPC, Bancontact en/of een met een giftcard.
-
Q6: Kan ik mijn order ruilen of retourneren?
A6: Is het item toch niet helemaal wat je ervan verwacht had? Jammer! Uiteraard kunt u de bestelling retour sturen, de retourkosten zijn op eigen kosten, u heeft tot 14 dagen na levering de tijd om via je account een retour of ruiling aan te melden.
Retouren worden binnen 14 werkdagen na aankomst bij ons verwerkt. Nadat u retour is verwerkt ontvangt u een mailtje met een creditnota. Het bedrag zal binnen 2 werkdagen na ontvangst van de creditnota op de door jou gebruikte betaalmethode teruggestort onder ‘Mollie Payments’. Het is helaas voor ons administratief onmogelijk om iedereen ervan op de hoogte te brengen wanneer wij hun retourzending hebben ontvangen. U kunt dit gemakkelijk nakijken aan de hand van de track en trace code.
Indien u vragen heeft over u retourzending kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar klantenservice@babystyling.nl. Gelieve in die mail als bijlage je PostNL track & trace bonnetje als foto of scan mee te sturen en het ordernummer vermelden.
-
Q7: Hoe werkt retourneren of ruilen?
A7: Klik hier ruilen en retourneren, hier kunt u het retourformulier downloaden.
Het retourformulier kunt u naar wens invullen. Het is van belang dat alle gegevens correct zijn ingevuld om de retour zo zorgvuldig te kunnen verwerken in ons systeem.
-
Q8: Moet ik betalen voor het retour zenden of ruilen van mijn item?
A8: Het retour zenden is voor eigen rekening. Bij een ruiling ontvangt u het nieuwe product op onze kosten terug. Retourkosten zijn vanaf € 4,15 (brievenbus pakket).
-
Q9: Hoe zit het met gratis verzending wanneer ik een deel van mijn bestelling retourneer?
A9: Ruilingen kunnen niet meer als de totale waarde van de retour zijn. Wij betalen de kosten voor het opnieuw verzenden van de nieuwe items en de retourkosten zijn voor de klant zelf.
-
Q10: Het product wat ik zoek is niet op voorraad, komt deze nog terug?
A10: Veel van onze items zijn 'never out of stock', indien het product geen voorraad heeft is het item tijdelijk uitverkocht. Bij het item kunt u de gewenste maat aanklikken en je email adres achterlaten. Indien het product weer op voorraad is ontvangt u hiervan een mail.
Ruilingen kunnen niet meer als de totale waarde van de retour zijn. Wij betalen de kosten voor het opnieuw verzenden van de nieuwe items en de retourkosten zijn voor de klant zelf.
-
Q11: Kan ik meerdere cadeaubonnen tegelijk gebruiken?
A11: Wat leuk dat je cadeaubonnen hebt gekregen! Het is zeker mogelijk om meerdere cadeaubonnen te gebruiken in onze webshop. Een cadeaubon kan in meerdere keren worden besteed.
-
Q12: Mijn bestelling is beschadigd of incompleet geleverd, wat moet ik doen?
A12: Wat vervelend dat er iets mis is met je bestelling! In dit geval kun je contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan per mail naar klantenservice@babystyling.nl met daarin u ordernummer en een foto van het beschadigde item of vermelden welk artikel ontbreekt aan u bestelling. Onze klantenservice neemt binnen 24 uur je bericht in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!
-
Q13: Ik heb een klacht over een bestelling?
A13: Wat vervelend om te horen. In dit geval kun je contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan per mail naar klantenservice@babystyling.nl met daarin u ordernummer en duidelijke omschrijving van de klacht. Onze klantenservice neemt binnen 24 uur je bericht in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!
-
Q14: Wat is de garantie termijn?
A14: Wij dragen erg veel zorg voor goede kwaliteit. Gelukkig ontvangen wij zeer weinig klachten en hier zijn we heel blij mee. Duurzaamheid en kwaliteit is voor ons erg belangrijk. Het kan voorkomen dat een item toch een defect heeft. Mocht je item binnen 6 maanden kapot zijn dan ontvangen wij graag je ordernummer en foto’s van de klacht. Deze kunt u mailen naar klantenservice@babystyling.nl Dan kijken wij graag mee naar een passende oplossing.
-
Q15: Wanneer komt de nieuwe collectie?
A15: We krijgen doorlopend het gehele jaar nieuwe collectie binnen. Wilt u op de hoogte hierover blijven? Hou onze mailing, social media en nieuwe collectie pagina goed in de gaten!
-
Q16: Hoe valt de kleding van Babystyling?
A16: Het merk valt op maat, de dubbele maten vallen meer als de grootste maat. Bijv. de maat 50/56 valt meer naar de maat 56. De capuchon vesten vallen meer als een kleinere maat 50/56 valt dan als de maat 50.